BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 3. juni 2009

Helga er over, og eksamen i dag

I går var jeg så flink å forsov meg til rundt kl 12. Hørte verken at mobilen ringte og heller ikke at pappa vekte meg, en gang rundt halv 9. Uansett om jeg hadde stått opp da, hadde ikke jeg kommet meg nedover. bussen gikk kl 7.

Gårsdagen brukte jeg på å se en ny action serie, Terminator, Sarah Connor Chronicles. Det er faktisk bare action i den. Den begynte rett på handlinga osv osv. Skikkelig spennende ;D Digger den seriøst mye! Masse vold og eksplosjoner.
-Altså, den handler om en gutt på ca rundt 18 år, og mor hans som prøver å flykte og hindre levende roboter i å ta over verden. osv.

I dag klarte jeg å stå opp i rett tid. Hadde til og med satt på ekstra vekkerklokke, for i dag MÅTTE jeg stå opp. Fordi, det var eksamensdag!
I går kveld brente jeg en CD. Det nye albumet til Green Day, 21st Century Breakdown. Så jeg hørte på CDen til jeg kom på skola.
Da jeg kom på skola, begynte jeg å lage powerpoint, slik at det ikke skulle bli så stress som på prøve-eksamen. Jeg gjorde klart ark til å tegne på, tok fram fargeblyanter, viskelær, teip osv.

Da vi fikk levert ut eksamensoppgaven begynte jeg tvert å tegne plantegning, samtidig som jeg hørte på preiket til læreren ;P Men uansett, denne gangen fikk jeg til å gjøre alle oppgavene! Og fremføringa gikk bedre enn sist. Fikk til å si mer. Kanskje på grunn av at det var bare den ene læreren min + sensor som satt der. Ikke to av lærerne mine.
Fikk faktisk mld på mobilen nå at jeg fikk karakter 4! Jeg er fornøyd! Kunne kanskje forberett meg litt mer på hva jeg skulle sagt, så kanskje det hadde blitt en bedre karakter. Men jeg fikk ikke 3 sånn som sist. Så dette holder massevis.
-Egentlig var jeg den første som skulle presentere. Men Mona hadde det vistnok travelt. Så jeg skifta med henne og ble nr.5. Linda-Iren hadde det litt travlere enn meg. For jeg viste at jeg ikke rakk 15.20 bussen uansett. Så jeg bestemte at hun skulle få presentere før meg. For jeg skulle på dyrebutikken å kjøpe ting og tang til Gobi^^

Det var masse ting å se på da jeg var på dyrebutikken. Fant ut at de hadde billigere bur, og de var mye større også! Så jeg skal kjøpe et til, tror jeg. Også hadde de reisebur, for 79 kr. Og i Trondheim hadde de det for over 100 kr! Prisforskjell deluxe!

Uansett, nå har jeg sett episode 5 og 6 av Terminator, Sarah Connor Chronicles! Og nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på med. Men skal skru opp varmen, for her er det kjempe kaldt!
Håper ikke rotta fryser :O

Bestemor ringte nettopp, og fortalte at onkel Ivar kommer oppover på lørdagskvelden. Hun gleder seg masse. På tirsdag skal vi til Storlia for å feire bursdagen hennes. Vi skal spise på Flamman :D Nam nam!

Men nå avslutter jeg med å si, god kveld!

Ingen kommentarer: