BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 17. juni 2009

Sommerferie!

Endelig har sommerferien kommet!

I de siste dagene har skola vært skikkelig tam!! Vi har slutta rundt halv 12 hver dag. Og jeg har måttet vente helt til kl 13, før jeg kunne dra hjem (altså jeg måtte vente på bussen).

Torsdag:  -  Hadde vikar i gymtimen!! Arnfinn het han, og han er en skikkelig flink gymlærer. Ikke daff som Ole Morten (ikke at jeg ikke liker Ole Morten, han er jo selvfølgelig snill og grei, men han har ikke så bra gymtimer). Slutta tidlig fra PFO-timene, og jeg måtte vente på bussen i dag og..

Fredag + Helga:  -  Fredagen hadde jeg faktisk fri! :D Helga bruktes til å være med pappa og Sanna. Vi, eller de, tok bilder, Sent ute på natta! Jeglufta Cokie imens! Dro også til Selbu for at pappa skulle levere noe metall, og vi ble med. Pappa spanderte mat på bensinstasjonen til oss. Det var godt! Vi kom hjem ganske så sent, og jeg skulle på skole dagen etter. 

Mandag:  - I samfunnsfagen så vi begynnelsen av en film, The Holiday. Fikk ikke sett hele, men skal laste den ned så jeg kan fortsette der vi slapp. Kom ikke opp til muntlig eksamen, heldigvis! Rydda ut av skapet mitt osv osv. Så gikk tida til at jeg måtte dra til dyrebutikken å handle badesand til rottene. Så tok jeg bussen hjem. 
Spiste middag hos bestemor, og dro hjem. Så såv jeg resten av dagen.

Tirsdag:  -  Pappa kjørte meg nedover til skolen, slik at jeg kunne levere bøker og PC. Hvis ikke han kjørte meg nedover, så måtte jeg nok tatt bussen nedover kl 10.00 og ventet helt til klokka var 14.55 på å få levert.
Etter å ha vært på skolen i rundt 15-20 min, så dro vi på hybelen, henta sofaen og lempet den på hengeren, og tatt å demontert 2 bord. Deretter venta vi kjempe lenge! KJEMPE! For at pappa skulle vå svar på om han måtte dra til Trondheim for å hente noe. Men vi fikk aldri noe svar, så vi dro hjem.
Da vi kom hjem reiv vi ned skapet som sto på det ene rommet jeg bruker å ha rottene på. Så tok vi å demonterte bordet som også sto inne på rommet. Jeg støvsugde og pappa vasket gulvet. Så løfta vi den tunge sofan (den har to deler, så vi måtte bære den to ganger) opp trappa og videre bort i gangen og inn døra (som måtte løftes av så vi fikk inn sofaen) og på plass i kroken. Sofaen tok plass fra den ene veggen til den andre. Altså.. Den passa helt perfekt !!!
Deretter satte jeg opp bord, flytta TV og spillmaskiner inn, og kobla til og la ledningene oppå bordet bak TVen slik at de ikke slang rundt på gulvet. Ideèn til dette var at rottene ikke skulle gnage på ledningene mens de er ute å utforsker rommet.


SOMMERFERIE ! ! ! ! :D

I dag, onsdag, såv jeg helt til halv 5 på ettermiddagen! Fy fy! 
I dag ryddet jeg fram ting som jeg ville kaste, og noen ting jeg skulle gi til bestemor. Ting som hun ikke ville jeg skulle kaste. Ting som hun måtte se på, og for senere KANSKJE gi bort til andre.
I dag fikk vi kastet to skap! Ett meget ubrukelig, som vinglet bare du blåste på det. Og et egentlig ganske brukbart skap. Men jeg mener at skap tar ubrukelig med stor plass, og dermed ikke hører hjemme i mitt hjem! 
Senere rydda jeg noen annen plass, og fant ut at jeg skulle gå opp inn i uthuset for å se om jeg fant noe jeg kunne bruke, til noe. Jeg fant en slags hylle vi brukte før. Så fikk jeg pappa til å hengen den opp over TVen på "stue-film-rommet" mitt. Så satte jeg DVDene i hylla etter så og si sjanger, og helt nøyaktig mellomrom mellom DVDene. Så satte jeg coverene til spillene oppe på hylla helt likt som hos DVDene.

Så koste jeg meg med Terminator:TSCC!! Til langt ute på natt. 
Etter å ha sett et par episoder, gikk jeg ut en tur for å se på soloppgangen. Det var ganske så kaldt ute. Så bestemte jeg meg for å blogge, ettersom det har vært noen dager siden sist! 6 dager?

Nå har jeg skrevet masse! Og det er på tide å legge seg. Selv om jeg ikke har så lyst. Men må man så må man.



- Vil heller være våken om natta -  det er så stille og fredfullt.
Ingen som forstyrrer stillheten!


^^


Ingen kommentarer: