BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 11. juni 2009

Handyman og husmor!

Ja det var jeg i går.

Jeg rydda og støvsugde, vaska rotteburet og div.
Jeg lekte masse med rottene, og jeg klarte å såvne på senga inne på "rotterommet", og jeg vet ikke hvor lenge jeg såv, men jeg ble vekt av at
Gawar kilte meg under foten xD

(Gawa
r)


(Gawar va i hetta mi)


(Gobi o
g den minste, tru æ;P)


(Gobi)

Etter å ha fått rottene inn i buret, bestemte jeg meg for å rydde på verandaen. Jeg tok det STORE bordet til pappa å flytta det til et hjørne på verandaen, så slipper det å stå midt på og ta all den plassen. Så tenkte jeg at jeg skulle fikse tak på hundehuset. Jeg lette etter ei plate, så fant jeg en som var for stor, så jeg måtte sage av en liten del. Så skrudde jeg den fast :D Etter det lekte jeg med Cokie ute på plena. Vi storkoste oss! :D

Senere så jeg en film (Confessions of s Shopaholic), den var faktisk ganske bra! :D Så var det senga!








Ingen kommentarer: