BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 9. juni 2009

Bestemors 80års dag!

I dag var jeg ikke på skola, fordi jeg orka ikke å vaske håret så sent i går. Så jeg hadde bedre tid å fikse meg i dag.

Vi dro til byen for å hente kameraet mitt, no jeg gleda meg syk til siden i går. Etter det dro vi til Tyholttårnet, hvor bestemor, gammeltanta mi og onkelen min satt å venta på oss. Bestemor ble nemelig 80 år i dag! Så vi spiste god middag på tårnet. Dette var en stor opplevelse for bestemor!


Her ser vi Cokie fra toppen av tårnet. (prikken ved treet)


Middagen min, som var spesiel men god.


Bestemor ser ut og nyter utsikten.

Etter å ha vært der i litt over en time, dro vi hjem. Pappa og jeg dro på Torgkvartalet for å se litt på andre speilreflekser. Så dro vi hjem. Men på vei hjem stakk vi innom bestemor. Pappa spiste litt bløtkake og deretter dro vi hjem.

Da jeg kom hjem, så gledet jeg meg til å ta bilder av rottene :D Det var ikke så enkelt som jeg trodde, så jeg gav opp.
Jeg slapp de heller ut, slik at Gobi og Gawar kunne bli venner. Og det ble de FAKTISK! Yattaaaa :D:D Så slapp jeg ut den minste, og de lekte og lekte. Så satte jeg Gobi og Gawar inn i buret. Og det gikk faktisk ganske bra det og. så satt jeg inne den minste, så romsterte de rundt en stund, mens jeg prøvde å omøblere så godt jeg kunne, men Gobi eller Gawar prøvde å komme seg ut.

Her er noen bilder av rottene ;D <3

Gawar


Gawar


Gobi, og den minste (har ikke funnet ut hva jeg skal kalle den enda)

Ingen kommentarer: