BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 17. juni 2009

Kjeder meg? JA!

Lover du å være ærlig? Ja, kanskje.
Hva heter du? Solveig.. osv.
Hvor gammel er du? 
17, blir 18  i oktober.
Hvor bor du? Meråker
Trives du der? JA!
Hva er du avhengig av? Å ha folk rundt/i nærheten av meg.
Hvem og hva trenger du mest akkurat nå? Hvem - noen? Hva - søvn !
Hva tror folk om deg? Har ikke peiling. Men håper at det er noe positivt da.
Stemmer det? Ehm..?
Hva får du oftest komplimenter for? At jeg har vært flink til å rydde..? 
Gir du ofte komplimenter til andre? Ja. Tror da det. Noen ganger i hvertfall.
Hva sier du for å imponere noen? Bruker ikke å imponere. Føler jeg.
Hvordan imponerer man deg? Ha en spesiel egenskap eller noe. Være glad og sosial. Være med på hva det enn måtte være jeg finner på..
Bruker du å le mye for deg selv? Ja, spesielt hvis jeg leser noe morsomt!
Hva står det på din siste mottatte sms? "natta"
Sprit, cider, vin eller øl? Æsj, litt nam, nam, NAM.
Bruker du ofte å bli for full? Kan begrense det, om jeg vil.
Er du allergisk mot noe? Nei, men kanskje støv? 
Hva er ditt neste mål i livet? Få huset ryddig og fint !
Hvordan svarer du når noen ringer deg? "Hallo?"
Hvem ringte du sist? Pappa?
Hvem og hva sa den du sist pratet med i telefonen? Husker ikke.
Antall timer søvn i natt? Max 10 timer, tru æ ? 
Bruker du å komme til rett tid? Nja, det spørs om det er pappa som kjører.
Når har du det best? Når jeg ser en romantisk-komedie. Er sammen med venner.
Hvem og hva savner du? Filmkvelder og type.
Låt som du hører på når du er trist? Noen sanger av Avril Lavigne.
Favorittdrikke om morgenen? Appelsinjuice, hvis jeg i det hele tatt drikker noe.
Er du sjenert? Ja, rundt folk jeg ikke kjenner.
Driver du på med noen idrett? Snowboard om vinteren.
Tror du på kjærlighet ved første blikk? Nei.
Hva skulle du gjort om du hadde vært med en gutt/jente for en dag? Det var et ekstremt rart spørsmål. Explain? 
Er du fornøyd med livet ditt? På noen områder. Men ellers så... ikke så veldig.
Er du bortskjemt? Ja litt, men gir tilbake ved å rydde huset for pappa!
Hva skal du i morgen? Prøve å stå opp litt tidligere. Men tviler sterkt på at det skjer - klokka er kvart over 5 om morgenen allerede.
Hva er det verste du vet? Slemme folk, folk som bruker vold istede for ord.
Hva lengter du etter? Lengter ikke men kanskje litt etter type, men ikke noe serious.
Hva er den beste gaven du har fått? Å bli født. Livet er jo herlig, ettersom hva du gjør det til.
En spesiell dag du husker? I dag?
Om fem måneder? Er det 1 måned og 6 dager siden Green Day konsert! Og 1 mnd og 4 dager siden min 18 års dag!
Grønne eller røde epler? Røde med litt grønt.
Hvem ringer du når du er lei deg? Ingen.
Er det greit å gråte? Ja.
Når gråt du sist? Husker ikke.
Hva skulle du gjort om du vant en million kroner? Gitt bort 1/3 til de som trenger det. Og pussa opp huset, og spart den siste delen.
Har du piercing? Ja. Septum, Snake-bites, Industrial, Helix, en sånn utvide øre-greie. Hadde i navlen.
Vil du gifte deg? Nei, hvorfor bruke så mye penger på noe"ubrukelig", og hva om det skjer noe galt, og skilsmissen kommer. Bruke mer penger?
Vil du ha barn? Er helt sikker på at jeg ikke vil gå igjennom fødselen! Men kanskje et adoptert barn?
Liker du å danse? Ja.
Hva drikker du helst når du er tørst? Vann, sjokolademelk eller pepsi max, eller iste o.l.
Tror du på et liv etter døden? Ja og nei.
Bor foreldrene dine sammen? Nei.
Er du et morgen eller kveldsmenneske? Kveldsmenneske, men kunne godt ha vært det motsatte.
Hvilken farge har du på øynene? Gråblå.
Den siste sangen du hørte på? Declan Galbraith - Love of my life.

Ingen kommentarer: