BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 19. juni 2009

Mye tid på nytt utseende!

Nå har jeg brukt lang tid på å finne ut hvilket utseende jeg skal ha på bloggen, OG hvordan jeg skal få fiksa det. Heldigvis fikk jeg skallen min til å skjønne det til slutt.. Men vet ikke hvor lenge jeg kommer til å ha dette utseende.. Kanskje jeg finner noe nytt?

Vi får vente og se.

Har såvet lenge i dag! Våkna jo selvfølgelig litt over 1 i dag, men såvna som vanlig igjen. Så jeg sto opp rundt halv 6.. Yay!
Neifaen! Nå skal jeg skjerpe meg ! I morgen skal jeg stå opp tidlig. - Får håpe at det blir fint vær i morgen, men tviler sterkt.

Skal snart opp til Sanna en tur. Pappa skal fikse sammen parabol til dem! Det blir kult! - Vi skal kanskje fikse vår gamle parabol vi og. Men vi skal male huset først!! Håper det blir snart!!! :D

Nå er jeg LEI av regn!!! Få sooooooool !

Ingen kommentarer: