BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 23. juni 2009

Hmm hva skal man gjøre?

I de siste dagene har jeg, Sanna og Alena sett nye filmer. Vi så "Natt på museet 2" og "Inkheart", som jeg syntes var kjempe bra!

Også i de siste dagene har det vært regn, og atter regn. Og vi begynner å bli lei! Vi vil ha SOL når det er sommerferie! Er ikke det sommeren er til for?

Uansett, i går var det torden her i Meråker! Digg var det! Strømmen stakk også, noe som var kult. Kjente tordenværet tok skikkelig over! - Håper det kommer mer slikt i sommer!

I dag klarte jeg å stå opp tidligere enn jeg bruker, og nå er jeg skikkelig stolt! :D
Våkna rundt klokka 10.00 og sto opp 10.30. Deretter kokte jeg meg egg, og kakao. Så koste jeg meg med det sammen med 2 episoder av pokemon! :D

I dag vet jeg ikke helt hva som skal skje. Planen var jo å grille i kveld, men bare om det er sol! Ellers er det ikke kos hvis det regner.
Det er sol ute nå, men fortsatt masse gråe skyer som kan tyde på regn. BAH!
Men før kvelden kommer så vet jeg fortsatt ikke hva jeg skal gjøre. Men vil gjøre noe i det minste.
- Er litt lei av å rydde nå. Så det orker jeg ikke i dag. Pappa får rydde rommet selv. Selv om det er masse av mitt rot som er der inne. Men jeg har jo tross alt ryddet hans rom!!

Før jeg gjør noe som helst annet, skal jeg vaske håret. Håper på å få klipt det nå på torsdag kl 12.30. Så blir det vel at jeg sitter på PCen å sjekker ut diverse klær osv.
Må huske å få pappa til å ringe til legen for meg også! Skulle gjort det for 2 uker siden!!!!

I DAG SKAL JEG TA BILDER! :O kom jeg på nå nettopp.. Jeg har tenkt på det i ukesvis!

Men jeg blogger senere. Vi snakkes og ha en fin dag.

Ingen kommentarer: