BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag 7. juni 2009

Rolig helg.

Etter skolen ble jeg med Sanna hjem på hybelen. Vi lagde ris, med bearnesaus ^^ Vi ble stappmette! Etter det måtte jeg forte meg for å rekke bussen.
Jeg gikk så raskt jeg kunne, og jeg gikk jo selvfølgelig i militærbootsan, og gjett om jeg hadde vondt i føttene etter å ha gått så raskt jeg kunne i ca 10 minutter, for å rekke bussen, som faktisk allerede hadde kjørt. Heldigvis fikk jeg vinket inn sjoføren slik at han stoppa. Han virka sur da jeg kom inn på bussen. Men men, jeg kom med i hvertfall.

Da jeg kom hjem, klarte jeg å såvne helt til klokka ble rundt halv 11. Helt sykt!
-Jeg fant ut at jeg skulle henge opp ei hylle på rommet. Etter å ha gjort det, henta jeg bøker (som jeg hadde fått fra TL-klubben for lenge siden) og plasserte de fint oppe på hylla. Hadde også funnet fram W.I.T.C.H.-bladene mine som jeg hadde samlet på for lenge siden. Jeg sorterte de etter nr, og år.
-Og etter å ha gjort det, så la jeg meg i senga å såvna igjen, og helt til neste dag, med klærne på. Våkna tidlig, men vet ikke akkurat når. Men jeg tok av meg klærne og såv videre.

Lørdagen brukte jeg til å gjøre ingenting, egentlig.. Eller jeg gjorde jo noe da. Jeg så på LA Ink og fikk inspirasjon for å male et bilde. Fant fram malingstuber fra i fjor og et lerret som jeg hadde limt teite bilder fra magasiner på. Reiv av det jeg fikk til, og begynte å lete etter motiv jeg kunne tegne.
-Fant et bilde av en pistol, med kniv på. Tegna den og deretter malte den så godt jeg kunne i gråtoner. Da jeg ble ferdig med motivet, var det å finne ut hvilken bakgrunn jeg skulle ha. Den tuben med grønn hadde jeg mest av. Så jeg begynte å male. Så ble det rart, så jeg malte med svart over nesten hele. Så fant jeg ut at jeg ikke kunne ha alt grønt og svart, så jeg valgte magenta-rød (ville heller hatt vanlig rødfarge, men hadde det desverre ikke) og malte på. Det ble rart det og, så jeg fant fram gulfargen. Til slutt ble alt så stygt, at jeg malte over med svart, som fungerte ganske bra. Litt hint av magenta-rød og gul i den øvre kanten på lerretet. Malte en gul "kule" (sånn kule fra pistolen, bullet) som skulle vises at den ble nettopp avfyrt.
-bildet ble nokså fint, synes jeg. Spesielt pistolen. Jobbet hardt med den!

Søndagen ble jeg vekt av at jeg hørte lyden av onkel nede i gangen. Jeg ble nok temmelig skremt. Og måtte finne fram klærne i tilfelle han kom opp. Men det gjorde han ikke. Så jeg gikk ned.
Senere dro vi på tur til fossvatna, hvor vi selvfølgelig tok med Cokie. Han storkoste seg med å hente pinner som vi kastet ut i vannet. Han løp rundt som et villt dyr. Koste seg kjempe mye. Det gjorde vi og. Kunne tenkt meg å bodd der ute i det fri, sammen med dyra. =D

Etter å ha vært noen timer ute, dro vi tilbake. Jeg viste onkel ørkenrotta mi, og det rommet den bruker å løpe fritt på.

Klokka nærmet seg 4 og vi dro ned til bestemor for å spise god middag. Spiste is til dessert. Og jeg hadde med meg bær som jeg kokte opp.

Etter middagen dro pappa og jeg til storlien og handlet. Vi dro på vei hjem ned ved fløtningsdammen for å se, og vi slapp Cokie løs og han koste seg videre i det fri.
Da vi kom hjem, så jeg på Terminator the Sarah Connor Chronicles (fryktelig teit at det har så langt navn, så jeg kaller det fra nå av TerminatorTSCC) resten av kvelden.

Nå er det på tide å legge seg, og våkne til en ny dag med skole. Håper vi skal dra til Trondheim å hente speilreflekskameraet mitt fra reparasjon. GLEDER MEG! Har savnet å ta bilder! Har bare brukt det teite kameraet på mobilen. BLÆ!

Hvis det blir bytur, så skal jeg få tak i en kompis til Gobi :D Det blir nok en opplevelse å se hvordan det går med de to. Lurer på hva jeg skal kalle den. Det blir nok en hann det også, ellers blir det fullt av små babyer ;P

Men god natt, så tastes vi siden!

Ingen kommentarer: