BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 4. juni 2009

Unødvendig skoledag...(hele delen!)

I dag hadde vi qupertesten, og vi hadde vikar. Han likte jeg ikke i det hele tatt! Han var rar og slem! Men hyggelig nok uansett, men men. Jeg tok ikke qupertesten.. Jeg sa jeg hadde gnagsår, som jeg faktisk hadde.. Men kunne nok ha sprunget om jeg hadde bedre sko enn militærbootsan (som er for små). Etter qupertesten, så hadde vi ca en halvtime til neste time, så jeg bestemte meg for å gå og snakke med Tore Larsson for å høre om jeg kunne fått skifta ønskene mine til neste år.
-Har altså valgt Trykk og Foto, og Design og Arkitektur. Arkitektur er langt utenfor min interesse!
-Det var jo sånn at skola hadde "satt opp" dette for oss, fordi det var ei ny linje på skola. Men ettersom arkitektur er langt i fra min interesse og kommer garantert ikke til å følge med i timene på akkurat det faget, så er det mye bedre om jeg får ta engelsk istedenfor. JEG MÅ HA ENGELSK! MÅ FOR FAAAN! >_<

Uansett.. Fikk vite at det ikke var verdens undergang om bare jeg skifta. Yay! Etter jeg hadde vært hos Tore Larsson, så måtte vi vente rundt et kvarter/halvtime til neste time begynte... Og da timen begynte, kom ikke læreren, og etter en stund fikk vi sms, om at hun var syk, og at vi måtte gå på den teite kunstutstillinga selv kl 13.00.. Akkurat da jeg hadde tenkt å ta bussen hjem.....
-Ettersom klokka vlitt over 10, måtte vi jo vente til klokka ble 13.00... Så jeg såv en liten time, og da jeg våkna var kl halv 12. Ikke så stort framskritt.. Senere kom Pia innom, og holdt meg med selskap :D Hun hadde nettopp blitt ferdig med eksamen i å leke seg! HAHA! Etterhvert som tiden gikk, dro vi på butikken, og på dyrebutikken, og deretter tok vi bussen hjem kl 13.00.. Ikke faan om jeg hadde gidda å venta mer, helt til 15.20! IKKE FAAN!.....

Kom hjem rundt 13.45 og spiste middag hos bestemor. Og jeg ringte til pappa i den tiden jeg ble ferdig med middagen, men så typisk pappa så svarer han ikke på mobiln... Så jeg klarte å såvne i sofaen, og jeg ble sur da jeg våkna, for pappa hadde ikke ringt tilbake eller noe.. Og jeg hadde jo tenkt å rydde og vaske til onkel kommer (på lørdag), men det gadd jeg ikke nå som jeg kom hjem så seint (runt 18.00) Så pappa fikk vite at han kan få rydde huset ALENE!

Nå har jeg sett en ny episode av Terminator, The Sarah Connor Chronicles, og venter på at nette skal bli raskere så jeg kan få lasta ned flere episoder...Herregud så treigt det sku gå med alt i dag >_<


Nå har jeg lagt inn bilde av Gobi :D Er ikke han søt?

Ingen kommentarer: