BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 18. juni 2009

Overraskende av meg selv.

Oi, jeg såv ikke like lenge som i går. Sto opp ca 1 og en halv time tidligere. Og jeg var jo faktisk våken kjempe lenge da. Men men.. 

I dag har jeg satt opp Wii-en min. Spilte litt Super Mario Galaxy. Men tok ikke lange tiden før jeg slo det av. Men koslig nok var det.

Vet ikke helt hva som skal skje i dag. - Sitter på iMacen til pappa og skriver, mens jeg lurer på hvor jeg har lagt mobilen. - Er det en ting jeg er flink til, er det å rote bort mobilen. Mobilen til rundt 5000 kr! Ja, det skal gå an!

Tenkte faktisk å stå opp da jeg våkna i dag. Men været var som vanlig dårlig. - Regn og kaldt ufyselig vær. - I går var det faktisk fint vær. Ikke for varmt, men masse sol. Ikke noe skyer på himmelen en gang! Håper det blir slik i morgen!

Ingen kommentarer: