BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 3. februar 2010

Ting skjer!

Nytt og kreativt!

Nå har jeg, i samarbeid med Pia Anette, har jeg funnet ut at jeg skal putte bloggen min full på DAGENS! Dagens bilde, dagens "har lyst på", og dagens person.

Anyways.. Dagen i dag har vært småkjedelig. Men ikke sånn desperat-kjedelig. Det tok helt av, igjen når vi, klassen, diskuterer/krangler med læreren vi har i Design og Arkitektur. Vi lærer ikke arkitektur, og ikke design... Vi lærer å TEGNE! >.<

Vel etter denne skoledagen, dro jeg til bestemor - etter en 45 minutters busstur fra Stjørdal til Meråker. Der ble det en liten middag.
Da jeg kom hjem-hjem kom jeg til å tenke på å rydde på badet! Og det ble forskjell der inne etter jeg ble ferdig! GODT! Utrolig godt! Men kunne tenke meg å pussa opp badet - til et større ett.

Her skjer det ting i huset



Så rydda jeg på kjøkkenet. Må jo ha det rent og pent når Pia Annette og jeg skal lage boller!
Imens jeg rydda, skulle jeg bare skifte vann til gnagerne. Så kom jeg over til å se noe rødt i hjørnet på akvariet til jente-ørkenrottene. Vevina har fått et nytt kull^^ Så langt er det bare 4 små som er kommet til. Vil det komme flere tro?



Dagens har-lyst-på:

Meg som prøver de nydeligste skoene^^

Sko på Eurosko, Torgkvartalet - 299,- (nedsatt)

Disse skal jeg kjøpe meg i morgen, før jeg og klassen drar til Trondheim! Gleder meg sykt til å gå i dem!

Dagens person:


Martin <3


Dagens bilde:

Ingen kommentarer: