BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 16. februar 2010

Hvordan skal alt gå?

Jeg har blitt lei av mitt røde hår... Så jeg gikk en tur med bikkja til butikken. Jeg kjøpte en gyllenbrun farge.

Det ble slik:


Hva synes du?

Uansett, søndag til mandag såv jeg hos Martin på Frosta. Mandagen begynte jeg nemli 12.50 på skola (fordi vi avspaserer trykk og fototimene, og jeg har fri fra norskfaget som kommer etterpå), og Martin skulle dra til Thailand med familien. Så han kjørte meg til skola den dagen :D
Får ikke sett han på ca 3 uker :/ Får ikke snakka med han engang!:O Må innrømme det blir kjedsomt uten han!


Martin <3

Ja jeg er en trøttis!

Søte Mao ^^

Men skal prøve å gjøre det beste ut av vinterferien som kommer neste uke.
Skal faktisk prøve og øve til teoriprøven også.. Men sjangsen da?

Nå har jeg fått stipend, og jeg er også i shoppinghumør! Så jeg må passe på! Skal legge over nesten hele stipendet mitt på en sparekonto hvor jeg ikke får til å røre pengene!!!!

Men jeg har veldig lyst på ei ny veske og kanskje en jakke? Huff, hvordan skal det gå?



Holder på å søke skole.. Jeg tror jeg vil gå interiør... Jeg ville jo gå frisør, men jeg kommer nok til å bli lei! Tror nok interiør er et bedre valg. Så da tar jeg ihvertfall og søker på det, og da blir det eneste valget, tror jeg, i Trondheim på Norges Kreative Fagskole!


Ingen kommentarer: