BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 4. februar 2010

Dansing, prøve, og bytur!

I dag skulle vi danse i gymtimen! Vi skulle lære oss dansen " Beyonce - Singel ladies ". Må si den var avansert. Så vi får håpe det blir lettere neste gang.

Så kom det til prøven. Jeg hadde vist øvd på det som IKKE var med i prøven >.<
Gud som jeg misliker den dama sine prøver! Uansett, jeg vet jeg kan litt, og da er det nok for min del!
Kommer ikke til å huske det uansett når jeg sitter i gammel og grå i en krok for meg selv, med masse rynker overalt.

Da jeg ble ferdig med prøven, stakk jeg til Torkvartalet og kjøpte de skoa, som dere ser bilde på i forige innlegg. Gikk i de da vi va på bytur.

- Byturen var ikke shopping, men yrkes - utdannelsesmesse. - Jeg lette nesten desperat etter om noen hadde Japansk, og de eneste som hadde var NTNU.
Men ikke nok med at jeg sliter med å finne noe.

Det jeg fant ut, var at det gikk ut på å kunne si noen setninger på Japansk. Det var ikke et fag der du kunne lære språket. Fysj, jeg gir opp jakta for en stund nå!

Jeg så at det var frisørstand og make-up artiststand på messa. Så nå har jeg fikk jeg lyst til å holde på med noe sånt. For jeg finner verken noe om hunder, og heller ikke noe om Japansk. Så da står jeg med veldig lite valgmuligheter.

Skjønner ikke hvorfor jeg har så sære interesser.. Eller NEI! Det er lite utvalg!!!!

Dagens bilde:



Dagens person:


Dagens må-ha:



Ingen kommentarer: