BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 8. februar 2010

Helga var utrolig digg!

Helga var driiiit morsom! På lørdagen så våkna vi tidlig, og da gikk vi ut for å lete etter vannslanger, så Martin kunne få vaska Camaroen sin.
Senere "lekte" vi litt ute.. Og jeg fikk selvsagt latterkrampe, og begynte å grine som bare f**n!
Martin fant fram mopeden sin og kjørte rundt og tøffa seg for meg x'D Jeg filma noen klipp også.
Senere på kvelden ble det Martin tok seg en øl, som til slutt jeg drakk opp! Og ja, jeg ble beruset x'P

Da søndagen kom, dro vi til Tautra for å spise middag. Og jeg må jammen si det var god middag! Husker ikke helt hva det het, men det var noe bestemor bruker å ha, bare at det var ostesaus på! NOM NOM NOM !!!
Åsså var det en nyyyyyydelig hund der, og det er akkurat en slik hund jeg vil ha, bare jeg vet ikke hvordan rase det er. Men det skal jeg finne ut.
Den er liten, men større enn en chihuahua xP Den er meget pelsete og er lysebrun og hvit i pelsen. Ser ut som en liten rev, på en måte.

Senere da vi kom tilbake til Frosta, var det ikke lenge igjen til vi skulle dra. Og det ville jeg ikke i det heletatt! Men må man så må man =/

Er heller ikke lenge igjen til Martin skal dra til Thailand. Det gruer jeg meg hvertfall til. Kommer sikkert ikke til å høre et pip fra han på over 2 uker! Han drar neste mandag, og blir der til 4 Mars - tror jeg. BLÆ!










Dagens bilde - person og - må ha:

Martin <3

Ingen kommentarer: