BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 2. februar 2010

Ouuuh Shait!

Oida! Nå er det lenge siden jeg har skrevet. Jeg har rett og slett ikke orka å skrive. Har faktisk konsentrert meg om skolearbeid!

Jeg må innrømme jeg ble veldig lei av å blogge, for det eneste jeg gjør er å skrive. Jeg burde ta litt mer bilder! Og det skal jeg! KOMPAKT KAMERA FTW!

I dag er jeg motivert for masse! Ta bilder, blogge, gå tur me pappa og bikkja. Til og med å gå på bortoverski - men bare om jeg får sånne tunge fjellski som pappa har! Mine gamle ski er alt for lette, og jeg tryner bare jeg er i nærheten av dem!

Hverdagen min består av dette:

Iskaffe, lommebok, og sminkepenalet mitt <3

Sminkepenalet mitt bruker jeg å ha med meg hvorhen jeg drar. Drar jeg til en annen plass - for så og overnatte, er den med! Den er et must!

Den inneholder; P-piller, sminke, penner, blyanter, viskelær, speil, lipsyl, spenner og mye mer til. Til og med uviktige ting, som søppel!


Lommeboka mi, har jeg også med meg over alt. Drar jeg ut en tur, er den med - i tilfelle jeg skulle komme over en butikk hvor jeg har lyst på noe.

Den inneholder: noen få mynter, kanskje noen sedler i ny og ned. Og en del kort. Jeg har faktisk to bankkort for samme kontoen!

Iskaffe er det jeg kjøper så og si hver dag jeg er på skolen. Det er så oppvekkende med en slurk iskaffe om morgenen. HUSK - det skal være Cafe Latte <3>


Bustelua te Pia Annette, er noe jeg forguder! Jeg har så lyst på en sånnen, men jeg synes ikke noen av de jeg har prøv passer meg. Men Pia sin passer perfekt!
Jeg dro å lette etter en sånn lue, men selvsagt fantes det minimalt av disse luene på senteret på Stjørdal. - Typisk!



Pia og jeg - er überkule på grimaser!

Pene pene Pia har undercut! Det er kult det, synes jeg da. Hun er tøff, og kommer alltid til å være det!
Jeg derimot ser ut som en boms i motsetning av henne. Men å være litt bomsete er godt en gang i blandt også.




Dagens bilde:

Ingen kommentarer: