BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 8. februar 2010

Rydding etter flyttelass!

Vel i går kom jeg endelig hjem til mitt kjære hjem som jeg digger, selv om det er masse rot der.
Jeg prøver å ha det ryddig, men noen ganger - eller ofte - så roter pappa ekstremt. Er jeg borte i en uke, er kjøkkenet fult av rot. Blæ!

Uansett. I går kom jeg hjem, og da begynte jeg å rydde med en gang. Først sorterte jeg klær, så tok jeg sånn kose/bomse klær å la de i en kiste-korg ting. Så la jeg t-sjorter og andre klær jeg ikke bruker så mye i en kommode. - Så tok jeg å flytta alt inn på Film-rommet mitt. Jeg skal ta bilde av rommet senere, når det ser litt ryddigere ut.

Så rydda jeg inne på mitt rom, og det tok litt tid før jeg viste hvordan jeg skulle sette ting. Men det ordna seg. Jeg kom over et lerret, som jeg hadde trykt noe på (vi hadde trykking av bilde på papir på skola i fjor), og jeg begynte å male på det. Så fortsatte jeg ryddinga.

I dag sto jeg opp kl 05.50 for å dusje og ordne meg, for det gadd jeg ikke i går. La meg faktisk 22.30 sånn cirka. Utrolig trøtt man blir etter å ha rydda.

Faktisk våkna jeg cirka halv 5! Jeg så på klokka da jeg våkna - av meg selv- og da var den 04.ettelleranna.

Uansett, nå har jeg trykk og foto... Har en oppgave der jeg skal lage en layout. Jeg har valgt å ta å lage ny layout for et kapittel i naturfagboka. Men jeg gidder ikke begynne med det nå. Har ikke ideer akkurat nå. Skal egentlig leveres på fredag, men vi måtte levere det før vinterferien.

Ingen kommentarer: