BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 2. februar 2010

Solveig lagde nachos!

I går kveld lagde jeg nachos! Viste ikke heeeeeelt hvordan jeg skulle lage det. Men men.
Begynte å steike kjøttdeig, og spre chips rundt på panna. Må si jeg ble mett til slutt!
Drakk litt Coca Cola også, noe jeg ikke skal gjøre i hverdagene.



Nom Nom Nom Nom Nom Nom Nom Nom :D

I går så jeg 3 episoder av Heroes^^ Må si jeg blir hekta! Det er jo så spennende! Du tror noe, men så skjer det noe annet istede.

I dag skal jeg og Pia lage skoleboller, og øve til prøve, og kanskje se en film eller noe ^^ Gleder meg sykt!
Håper vi får til å øve noe til historieprøven! Det er heldigvis bare ett kapittel!!!!


Vel, jeg har tenkt over tatovering en god stund, og det jeg har kommet fram til er at jeg skal ha de fire elementene; luft, vann, vind, og ild. Skal også ha Stjernetegnet mitt, og kanskje blodtypen min!

Ingen kommentarer: