BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 30. november 2009

Vel en liten stund siden oppdatering.

I det siste har jeg holdt på å skaffe meg rotter.

På bildene i innlegget nedenfor, har jeg valg to rotter. Baphomet og Mao. :D

Har fått snakket med hun som skal ta de med oppover. Og ut i fra planene så kommer hun med toget til Trondheim på søndag ettermiddag.

Nå har jeg lett på finn.no etter et stort nok bur til billig penge.Det fant jeg etter over mange timers leting. Det blir forhåpentligvis sendt i morgen.

Vel jeg kan jo fortelle hva jeg har gjort i helga.
På fredagen kom Martin å henta meg, så dro vi til Meråker. Så fant han ut at han skulle lage hjemmelaga pizza! Gjett om den ble god!

På lørdagen dro vi til Åre for å se på snowboard. Han skal nemlig bli med å kjøre snowboard i vinter :D wiiiii<3 På søndagen så dro vi, og pappa, på tur til Mannsæterbakken med Cokie. Cokie storkoste seg! Og senere kjøpte Martin seg Burton snowboard på finn ! :D
Senere på kvelden før vi dro til Stjørdal, stakk vi innom bestemor på kaffebesøk ^^

Ingen kommentarer: