BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 12. november 2009

Owwi ! Glattkjøring it was!

Yay! Jeg ble frisk nok til å bli med på glattkjøringa. Jeg hadde litt vondt i magen etter at jeg spiste, men det gikk over heldigvis =)

Glattkjøringa va kjempe spennende og jeg lærte mye! Og jeg syntes jeg var flink i noen tilfeller^^

Vel i går så stakk jeg en tur på dyrebutikken for å kjøpe ørkensand, og jeg fikk tilbudet av butikkdama; Jeg skulle få et 60x30x35cm akvarium for 150 kr! :O
Gjett om jeg sa JA!

Så da jeg kom hjem begynte jeg å vaske bort algene, altså det var brukt akvarium og var ikke vaska, så vaska jeg det enda mer. Deretter flytta jeg Gobi inn i det. Sååå lagde jeg sandkassehjørne til begge akvariene.

Jeg har vel ikke fortalt at Pixie har fått 4 nye babyer?! Hun fikk 3 gutter og 1 jente, tror jeg. Så jeg flytta de i det minste buret, med en halvvoksen unge. Så tok jeg en annen voksen unge å presanterte den med Pan, og det gikk jo greit. Pan vasker henne osv. Men hun er litt avvisende til ham enda. Hun spiller nok bare kostbar xP

I det siste har jeg hatt kjempe mye hodepine, så jeg gikk å sjekka synet, og jeg måtte begynne med briller. Men jeg har fortsatt vondt i hodet. Snart brukt de en hel uke nå.
Så i dag skal jeg mase på pappa om at han må bestille time til legen i Trondheim, på Aleris.

Ingen kommentarer: