BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag 22. november 2009

Toppers helg!

Vel, på fredagen så skulle jeg og Martin på Too Far Gone konsert i Meråker. Marthe og Per Fredrik ble også med :D
Da Martin og jeg kom til Meråker, ble han gooood venn med ørkenrotta mi Pan. Så kom pappa hjem, og de to snakka jobb og greier hele kvelden xP
Marthe og Per Fredrik kom senere, og da begynte vi forset.
Etter å ha sittet i sofaen en stund, begynte vi 4 å bevege oss til samfunnshuset hvor konserten hold til. Vi gikk jo selvsagt i regnet.
Da vi kom dit traff vi, eller jeg mange gode gamle venner^^

Senere på kvelden, danset Martin og jeg, og jeg må si at jeg aldri har dansa så bra før. Good job Martin :D
Vi dansa så og si hele kvelden^^

Dagen etter lagde pappa frokost til oss. Og da mener jeg skikkelig frokost! :D
Aldri sett pappa lage så bra frokost før ! :D

Etter det dro vi til Storlien for å handle. Så dro vi tilbake..
Noen timer senere dro vi til Stjørdal, for så å dra til trondheim. Der skulle vi se den nye filmen, Twilight New Moon! Men først skulle vi møte Katrine og Vegard på Burger King.
Det endte med at vi også spiste usunn mat der :P


Filmen begynte 21.10 og varte til 23.30 :D
Jeg må si filmen var MEGET trist, og jææææævlig bra!
Effektene var jo strålene! :D

Etter det, dro Martin og jeg hjem. Vi satte på Rambo First Blood Part 1. Men det endte med at jeg såvna før jeg fikk se slutten xP

I dag lå vi til kl 13.00-14.00 og etter det dro vi på Napoli å kjøpte pizza. Deretter så vi film (Rambo First Blood Part 2 og Rambo 4) :P

Like etter det kom pappa med nesten alle ørkenrottene mine, for jeg skulle gi de bort. Så dro vi til Hell Senteret for å møte på de som skulle ha de.

Ingen kommentarer: