BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag 1. november 2009

Halloween & PARTEY!

Vel, jeg får vel begynne å fortelle om gårsdagen!

Det begynte med at jeg og pappa kjørte til Storlien, og jeg øvelseskjørte opp. Kjøpte alkoholfricider, og potetgull og stuff. Så dro vi ned til Meråker igjen, og da henta vi Håkon og Imran. Så dro vi nedover til Stjørdal.
Da vi kom dit var det en kjapp tur inn på Vinmonopolet! Viste ikke helt hva jeg skulle kjøpe, så jeg tok meg tida.
Så dro vi å kjøpte mat, og dermed dro vi hjem til leiligheten.

Senere rydda jeg, og gjorde klart alt til festen. Så dro jeg og pappa ned på Rema1000, der jeg kjøpte mer drikke, og hårfarge.

Så farga jeg håret, og stelte meg. Så kom gjestene litt senere. Og vi hadde det kjempe morsomt!
Vi lekte med sånn halloweensnøreting, spilte guitar hero, danset og hadde det helt sykt morsomt!!!!!
Dette må gjentas!

Senere på kvelden hadde noen dratt, og vi som ble igjen dro ned til Sanna og Alena på "nach" xP
Jeg var ikke der lenge før jeg tok taxi hjem.

















































Ingen kommentarer: