BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 16. november 2009

Sola e helt kake!

Nå har jeg ikke skrevet på ei lita stund igjen, fyfy.

Kan vel begynne med å fortelle at jeg har fått vært hos legen, og han sa han TRODDE at jeg har en form for migrene. Så jeg fikk resept på Migea 200mg.. 1x10 stk elns...
Så gikk jeg på apoteket en liten stund etter jeg var til legen. Der fikk jeg vite at ingen i norge hadde Migea. Og de viste heller ikke når de fikk det inn igjen.
Så ringte vi til Stjørdal, der hadde de. Og da vi kom dit, fant de ut at jeg ikke kunne få 1x30.. Så da ble det de bestilte så jeg skal få de på tirsdag.

Vel dette var på en fredag. Så senere på fredagen dro jeg, Marthe og Per Fredrik på skolefesten på Skatval.
Den kvelden tok helt av! Jeg dansa, drakk, og dansa mer! Drakk opp hele Kalinka Vodka-flaska mi. Delte bort litt, men meste tok jeg og styrta;P
Dagen etter dro jeg til Meråker. Jeg var der i max 45 min. før jeg tok bussen ned til Stjørdal igjen.
Så kom Marte og Odd Erik på fors. til meg. Så kom Martin og kompisen hans noen timer senere.
Så gikk vi fra meg til Diggbar.
Fyfaan for en morsom kveld, men jeg ble utrolig lei meg da Martin dro hjem xP

Så gikk vi 3 hjem til de (Odd Erik og Marte). Jeg ble så lei av å gå i høyhelte sko, så jeg tok de av å gikk i sokkelesten videre.
Dagen derpå var jeg HEEEELT kake.
Jeg hadde fått blemmer på føttene, og jeg var helt svimmel til langt ut på dagen.

Ingen kommentarer: