BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 6. november 2009

Hodepine... Migrene?

I den siste uka har jeg hatt mye hodepine, og jeg gikk til helsesøstra for å høre. Hun sa jeg burde ta en synstest, ellers trodde hun det var en type migrene.

Hadde så vondt i hodet her en dag at jeg vurderte å såve i timen. Altså, hvis jeg såver så går hodepinen bort. Som regel.
Så i det siste har jeg såvet rett etter skolen, sånn i halv 12 tida til jeg måtte ta bussen for å rekke kjøretimen.
Og btw. så har kjøretimene gått veldig bra! Læreren skryter av ditt og datt. Men jeg kan gjøre bedre, og det MÅ jeg for å stå førerprøvene.

Vel i dag dro jeg for å ta synstest. Det var slitsomt på øyene og hodet.
Fant ut at jeg er litt langsynt, og har skeive hornhinner. Har mest skeiv (som faktisk var VELDIG skeiv) på venstre øye.
- Så! Skulle jeg dra for å finne noen billigbriller som hadde + 0,50.. Jeg gikk på flere forskjellige butikker. Men ingen hadde så lavt. Det begynte på 1.00 og oppover. Så gikk jeg tilbake for å høre om de hadde noe isteden, men da jeg prøvde så jeg dårligere enn jeg gjør til vanlig. Og da fortalte hun meg at jeg måtte ha briller som er for skeive hornhinner.
Så kom pappa ned på kvelden før de stengte, så ble det jeg fikk meg briller. Fikk faktisk tilbud på de også. Fikk de til 1085kr,- Pluss spray og div.^^

Etter det dro vi å øvelseskjørte rundt om kring på stjørdal. Så dro vi hjem til meg. Jeg måtte vakse leiligheten -.-" BLÆ. Det kommer folk å ska se på leiligheten i morgen rundt kl. 12.00. Så blæ, her er jeg helt utslitt, med hodepine. Nå skal jeg såve! NATTA!!!!!!

Ingen kommentarer: