BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 9. november 2009

Helvette i faan! :@

I morgen er det jo glattkjøring. Har gruet meg og gledet meg villt! MEN så måtte det værste skje meg!
Jeg spøy og spøy og spøy, og SPØY! :@ Nå er jeg så sur!

Jeg hater å spy! Det er det værste jeg vet. Jeg har lyst å dø når jeg må spy! Så ille er det! BAH!
Så glattkjøring i morgen er ikke aktuellt =( Eller, jeg kan nok dra, men jeg er ikke i form. Magen min er ikke i form.
Jeg tørr ikke spise etter jeg har spydd, så her ligger jeg å sulter.

Jeg har hatt sånn type spying for ikke mange måneder siden. Helt likt. Spyr opp alt som er i magen, og mer til.
Jeg spøt så mye, at jeg ble helt utslitt, og jeg såvna nesten på siden av doskåla.
Men da jeg skulle gå å legge meg, måtte jeg spy, for da hadde jeg rørt på meg. Dette skjedde mange ganger, før jeg bare dreit i om jeg spøy på rommet. FYSJ!

Så sa jeg til kjørelæreren at jeg trolig ikke kom i morgen pga. spyinga mi. Han trodde det var svineinfluensaen, men nei det er nok ikke det. Jeg er ikke forkjøla.
Men hmm, hvis jeg klarer å spise nå, (jeg er MEGET sulten) så kan det jo hende jeg kan dra i morgen. Men jeg kan jo ikke sende mld så seint?
Faan, får bli en annen gang =(

Ingen kommentarer: