BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 24. november 2009

Hvilke rotter?










Scabbus heter scabbus fordi han ser skabbete ut. Av en eller annen grunn har han store, hårløse områder, og jeg aner ikke hvorfor, men han har vært sånn hele livet og ser ikke ut til å plages med det.
Han er ikke typen til å gjøre noe stort nummer ut av seg, og holder seg mest i bakgrunnen. Mat er han veldig glad i, men er noe vanskelig å styre med.

Baphomet er svart på kroppen med hvite avmerkninger på mage og bryst. Han er ganske nysgjerrig og kontaktsøkende, men liker ikke å bli holdt fast. Dessverre er han, som de andre brødrene, redd for kattene mine, så jeg får ikke sett det beste av han. Tror han har god potensiale til å bli kjempetam med mye oppmerksomhet og kos, og ingen katter i nærheten.

Viljar er jeg litt usikker på om jeg vil kvitte meg med, eller ikke, ettersom han er sønn av den mest spesielle hunnrotta mi som er syk, men han er litt som Baphomet når det gjelder adferd, bare litt mer aktiv og utadvendt når det gjelder de andre rottene. Han takler veldig bra det litt strengere miljøet lederrotta mi tilbyr.

Lucifer er helt svart, fra topp til tå, og er den som diskrèt kommer og hilser på, bare han får litt tid på seg. Som regel er mat en større fristelse. Han er veldig aktiv, og veldig glad i mat. Noe liten til hannrotte og være, men ellers veldig pen å se på. Ettersom han er veldig glad i mat, så er han ikke så vanskelig å få helt håndtam.

Stalin er hannen jeg synes har finest tegninger av de alle. Han er noe tilbaketrukken, men i det siste har han begynt å bli litt mer frempå. Han synes det er gøy med nye ting, så lenge han har muligheten til å trekke seg litt tilbake om det skulle bli skummelt. Ganske forsiktig av seg.

Adolf er nok den mest skye og tilbaketrukne jeg har, og jeg tror grunnen er den store frykten for katter. Det er ganske synd, for han er kjempesnill i flokken og har aldri startet en slosskamp. Tror nemlig han hadde hatt et STORT potensiale til å bli knallfin som kjælegris.

Mao er kjempesøt av personlighet. Litt forsiktig, og veldig frempå. Skal få med seg det som skjer, men gjerne på trygg avstand, eller iallefall trygt. Han går veldig bra sammen med de andre rottene, og har aldri prøvd å bite.

1 kommentar:

Camilla Elstad sa...

Jeg synes Baphomet er kjempesøt, han ligner veldig mye på Timian som jeg hadde for en del år siden :)