BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 1. desember 2009

Ekstremt koslig dag !

I dag sto jeg faktisk opp, i motsetning til i går. Dro på skola.. Ble faktisk med i norsktimene.

Etter skolen gikk jeg for å treffe Marthe^^ Hun ville at jeg skulle bli med henne til barnehagen. Hun hadde noe å spørre der pga. særemne på skola. Etter det dro vi til Per Fredrik, kjæresten hennes, for å treffe bikkja dems. Luna heter hun.
Er vel den mest lydige og søte hunden jeg har sett med mine egne øyne! Hun var så leken og flink til å spille ball:D
Etter å ha lekt med henne, dro jeg og Marthe til TK for å se på julegaver. Jeg fant ut hva jeg ønsket og hva hun ønsket seg. Og jeg har sånn nogen lunde en liten anelse hva jeg skal gi til hvem til jul.

Etter å ha vært på TK dro vi til dyrebutikken ved Bunnpris for å se på ting. Skulle også sjekke ørkenrotteungene jeg gav til dyrebutikken. Likte ekstremt dårlig at de var i det LILLE akvariumburet, når de kan være i det store buret... Og heller har de ikke fått badet seg i sand. Pelsen var så fettete! Aldri sett noen ørkenrotte være så fettete i pelsen før! Stakkars små :(
Nesten lyst til å kjøpe de tilbake!

Vel etter å ha vært der, gikk vi til Elite zoo for å se om det var rimeligere der. Og det var det jo på mesteparten av varene der. Så det ble litt shopping. Kjøpte noen leker til rottene, litt mat, og matskål.

Senere på dagen henta Martin meg, for å så hente bror sin, så dro vi til Frosta.
Det var hyggelig å hilse på foreldrene, selv om jeg hadde litt snev av nervøsitet, men det gikk jo helt greit!
Senere skulle vi dra til legen - Audun og Martin skulle ta vaksine - der traff jeg mor til Martin. Det var også hyggelig =)
Ble invitert til å komme til julefeiring også ^^

Vi ble på Frosta mye lengre enn planlagt, men det var superkoslig :D

Kom hjem for litt siden til et dritkaldt rom.. Så nå har jeg spist, og blogget, og oppdatert meg. Så nå skal det bli sengetid om litt.

Nå gleder jeg meg bare til helga kommer <3333


Natta^^

Ingen kommentarer: