BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 25. desember 2009

God Jul! :D

Da var jula endelig her!

Vel det er første juledag i dag, men jeg gadd ikke skrive noe på julaften.
Men i går såv jeg veldig lenge. Sto opp å så på Peter Pan 2 tror jeg, men måtte avbryte for å dra å levere gaver og deretter dra til bestemor å spise god juleribbe :D

Da vi spiste kom det en viss tigger ved bordet og var sulten! Lille Cokie^^ Jeg gav ham julegaven hans, som var tyggegodis, og gjett om det var et morsomt syn å se han åpne gaven sin^^
Etter middagen ble det is. Så gikk jeg og pappa opp, der en gammel komisk film gikk på tv.
Etter å ha sett på den en stund kom bestemor opp. Hun satte seg godt til i stolen og begynte å pakke opp gaver! XD
Det bruker å være meg som pakker opp først xP

Vel jeg pakket opp mine og fikk kjempe mye fint! Herregud så fine gaver jeg fikk :D

TAKK FOR GAVENE VENNER :D

Fikk et kjempe fint blått hjertesmykke av Martin! :D Må si det er det fineste smykke jeg har fått :D

På slutten, så kom pappa med gave fra Cokie. Den var tung. Da jeg åpnet den på den ene siden så jeg et apple merke! Da tenkte jeg det var en iPod eller noe sånt..
MEN NEIDA! DET VAR EN iPHONE!!!!! :O Jeg ble så sjokkert ! Du aner ikke!
Jeg ønska meg ikke noe som helst fra pappa i år, og hvertfall ikke en iPhone:O!
Det er en iPhone som er hvit på baksida:D Åsså har den 32 GB!!!! :D


Bilder kommer senere i dag, skal til bestemor å spise middag nå:D

Ingen kommentarer: