BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 10. desember 2009

Top Model og slakt!

Marte hadde kort skoledag i går hun også. Så hun ble med meg hjem.
Vi så på Americas Next Top Model, og spiste Amerikansk gryte^^

Senere på kvelden ble vi med Jeanette, mora til Marte, til Snåsa. Vi skulle slakte/partere rein!
Det var egentlig ganske fun! Jeg sto og pakka inn hver kjøttbit som skulle pakkes inn.
Det va jo en øvelse til julegavepakkingen!

Må huske å kjøpe julegaver snart!

Vel etter vi hadde partert halve reinen, så var vi ferdig. Så gikk vi inn (vi var hos foreldrene til kjæresten til Marte) og fikk kveldsmat! DET VAR NOM! :D

Så da klokka var litt over 10, på kvelden, dro vi hjem til Stjørdal. Ca. litt over 2 timers kjøring! Så jeg var hjemme ca. 00.50...

I dag er jeg trøtt! Må si jeg havna fort i senga da jeg kom hjem i går.
Nå er det skole, og jeg må prøve å holde meg våken xD

Senere i dag skal Martin og jeg til Frosta. Vi skal ta med Lucas også:P

Ingen kommentarer: