BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag 6. desember 2009

Snowboard!

Yay, endelig ble det sesongen startet, sånn nesten!

Vel på fredagen dro jeg og Martin oppover til Meråker i halv 12 tida. Så ble det han lagde pizza igjen:D
Lørdagen ble det vi sto opp tidlig, og dro til Duved, ved siden av Åre, for å stå på snowboard! Det var drit digg å kjøre igjen, selv om føret var kaldt og hardt. Jeg må si jeg ble klar de første turene, så jeg tok meg noen pauser.




Vel i dag, søndag, spiste vi taco til frokost. Ellers har vi bare daffa hele dagen.

Nå sitter Martin å spiller wii. Sonic! :D



Vel, jeg må fortelle at hun jeg skulle får 2 rotter av, ble syk. Så hun kom seg ikke til Lillehammer, og da måtte jeg nok vente en stund for å få rottene. Men så hendte det at jeg så på finn.no at det var ei som skulle gi bort rottegutten sin Lucas. Og jeg skulle få hente den i kveld. Men det ble for sent for han som passet på det, så vi henter Lucas i morgen :D Gleder meg!

Ingen kommentarer: