BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 16. desember 2009

Uff og uff, jeg blir ganske lei.

I dag våknet jeg med full migrene! Jeg har faktisk aldri hatt så vondt i hodet >.< Så jeg såv litt lengre etter jeg våkna i morres, for å se om det gikk over. MEN neida, det gjorde det ikke :( Så jeg ble sengeliggende utover dagen, men det hadde enda ikke gått over, men jeg kunne ikke såve bort hele dagen heller. Så jeg sto opp i to tiden.
Ble fravær på meg i dag og :/ Etter nyttår skal jeg ikke ha så mye fravær! Og jeg håper den duste migrenen kan gi seg!

Vel, i dag bestemte jeg meg for å drikke mitt siste glass med Pepsi Max - eller vi kan jo si alt som kalles brus. Jeg skal kun drikke brus i helgene, men jeg tror nok om jeg slutter i hverdagene, så slutter jeg helt.
Jeg har faktisk tenkt å holde meg sunn, og begynne å trene.
Jeg gjør det for Martin, for jeg vet han liker pene damer. Men jeg gjør det også for meg, for jeg er lei av å rake ned på meg selv til tider.

Jeg har bestemt meg for å begynne å svømme minst en gang i uka - altså jeg kan ikke hoppe i klor så huden og håret mitt tørker ut heller da.
Har også bestemt meg for å bli med Marte på aerobicen, om jeg får lov.
Også har jeg og Marthe lyst til å begynne på dans, men da må Martin være med slik at jeg har en partner!
I tillegg er det jo vinter, og håper på masse bra snøforhold slik at det blir mye snowboard i vinter!:D
Jeg skal også kutte ned på junk-food spisinga mi, og jeg skal prøve å spise mindre måltid, og fler om dagen. Åsså skal jeg prøve å spise minst ei frukt om dagen. Drikke vann ofte skal jeg og!

WISH ME LUCK?! Dette blir hardt til å begynne med!
Oppmutring sier jeg bare!

Ingen kommentarer: