BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 22. desember 2009

Marthe 18 år! ENDELIG:D

Nå har jeg kommet hjem fra en fryktelig koslig og arti kveld sammen med Marthe og venninna hennes Therese! Jeg fikk faktisk skyss hjem av henne:D eller han som kjørte bil da, for Therese drakk jo!
Vel, jeg får vel si at jeg har venta på pappa i hele dag. For han skulle nemlig kjøre meg til Marthe. Men først skulle han og jeg en tur på TK for å se etter julegaver til to spesielle personer^^
Det tok vel 2 timer?

Jaja jeg fant jeg fant - til slutt!

Så dro jeg hjem på leiligheten å pakka gaven til Marthe^^ Både bursdagsgaven og julegaven^^
Det tok sin tid- men men

Da jeg kom til Marthe ble det spilling i flere timer! Vi spilte BUZZ :D Det va fun, til vi ble lei! X'D

Så slo klokka 00.00 og Marthe ble endelig 18 vintrer gammel! :D

Halvtime etter dro vi ut på Bamses for å feire!^^ Hun fikk gratis øl:D Jeg kjøpte en pils og en EKSTREMT GOD DRINK!:O Og jeg spanderte 8 kr på Marthe slik at hun fikk drikke en så smakfull drink som det!

Klokka ble 7 minutter på halv 2! Da måtte vi drikke ferdig å dra! Så da dro vi til Esso, og kjøpte oss Esso-burger:D:D:D:D
Så kom skyssen til Therese, og jeg fikk skyss hjem^^ TAKK:D:D:D:D:D

Ingen kommentarer: