BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 9. desember 2009

Wii nå har jeg fått meg rotte:D

Endelig ble det rotte på meg^^ Han heter for Lucas, og han er født 3. november 2008, så han er jo på sine gamle dager.
Han er kjempe søt :D Og han sover mye xP




Åsså har jeg fått meg ONEPIECE <3 style="cursor: pointer; width: 300px; height: 400px;" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj1fYw8XSRp4VW-615U4Zu2lZf24nPN8YjtUHNdOjYV91g8KMNmmk_LDh1he2njtATezaDOVRni_L6RxNfesv1NG1pqbcyZxtogkyoUNuQ7q4AG5wwsDXTTkmDY1hjjEX1mlQ0qywJPElWG/s400/IMG_1210.JPG" alt="" id="BLOGGER_PHOTO_ID_5414859378732499634" border="0">




Vel jeg har fått masse spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul! Så jeg skal legge ut en liste her nå:

- Krølltang!!! (helst så stor som mulig?)
- Masse forskjellig sminke og sminkekoster (til øynene helst, svart, mørke metalliske farger, som er lett å påføre)
- Laken (120x200) og sengesett !!
- Leopardprint pledd
- BH-er (animalprint) str.85C
- MASSÈ sokker
- Lady Gaga CD
- Hvit/Offwhite negllakk
- Hylle til å ha på veggen ( svart eller mørk brun)
- Rotteutstyr
- Penger
- Hårfarge (bleiking)
- Statue av buddah (finnes på kremerhuset)
- Ekstern harddisk
- Snacks og dip boller (sånn som du har det i mener jeg... finnes på kremerhuset)
- Jumpere, singletter i forskjellige skarpe/kullørte farger
- T-skjorter, helst litt størrelse - M eller L
- Snowboardbindinger (Burton eller flow)
- Symaskin
- Googles (anon eller oakley, som passer til hjelmen min da:P)
- Death Note noten







Veeel, nå kan jeg ikke komme på noe mer X'D

Ingen kommentarer: