BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 4. januar 2010

Hei hå! Godt nytt år!

Er ikke i så stort bloggehumør for tida. Eneste jeg gidder å gjøre er å late meg og tenke på Martin!

Har forresten vært på Frosta siden 4. juledag. Da var det fest.. Det var moro, men til syvende og sist blekka jeg xD Husker ikke noe etter jeg blekka, var ikke akkurat i bevissthet..
Ja jeg har fått hørt at jeg ikke så så bra ut osv osv. Jeg spøy og er utrolig glad for å ikke huske noe av det!
Dagen derpå var den værste dagen derpå jeg har hatt. Jeg hadde vondt i magen, og turte såvidt å spise noe. Frykten for å kaste opp er stor!!!

På nyttårsaften hadde jeg fest hos meg, og jeg prøvde å drikke meg full, men det gikk ikke. Jeg syntes alkohol smakte pyton! Og i ettertid har alt som har noe med alkohol å gjøre luktet så fælt at jeg rett og slett blir kvalm!

Jeg fant også ut at en blåveis kom fram etter 4 juledag. PÅ ØYELUKKET!!
MAKAN x'D

Vel å være på Frosta i ferien var toppers! Jeg elsker å være der!!!!

Nå har forresten skola begynt, og jeg får lite stipend så det kan godt hende jeg flytter hjem... Det blir godt!
For en stund....


Men nå skal jeg såve og forhåpentligvis drømme:)

Åsså må æ si at æ har blitt så gla i Martin atteh æ veit itj kor æ ska gjør tå mæ ^^<3

Ingen kommentarer: