BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lørdag 9. januar 2010

Her skjer det mye fortiden?!

Vel i det siste har jeg blitt lei av å bo på leilighet på Stjørdal sammen med guttene. Det jeg er lei av er at de bråker til langt ute på natta når jeg skal såve.
Jeg har jo rommet mitt rett ved siden av kjøkkenet og stua, så det blir jeg hører mye av hva de holder på med.
Så nå vil jeg ikke bo der mer, for jeg trives ikke. Men det er ikke bare for den grunnen. Jeg får nemlig ikke nok stipend til å bo der. Får ikke penger til husleia engang!
- Pappa har sagt at han skal hjelpe meg å betale, men jeg har ikke så lyst til at han skal betale for meg ett år til! Han gjorde det i fjor da jeg bodde på hybel.

Jeg kom opp med ett forslag til Jeanette, mor til Marte. Jeg ønsket å flytte inn hos dem, og det får jeg, som et familiemedlem. Var faktisk hos de i går og snakket om det. Pappa kom etterhvert og fikk høre han også.

Men men nok om det for nå.

Jeg har også funnet ut at jeg har masse nytårsforsett. Og jeg skal skrive en liste i løpet av dagen!

Nå skal jeg og pappa dra til bestemor for å spise frokost. Deretter skal vi til Stjørdal for å hente pelets.

Ingen kommentarer: