BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 11. august 2009

Våken tidlig, og ikke noe akvarium enda...

I går la jeg meg rundt kl 23. Og jeg våknet i 5-6 tiden i mårres...Men såv videre til kl 9, og da sto jeg opp:D I dag har jeg brukt hele dagen på å sitte i sofaen. Sett på TV, film på PCen og facebook. Har i tillegg mast på at pappa ,å ringe til de som har akvariumer (jeg tørr ikke å ringe selv ;P), men det var ikke noe svar å få fra de som hadde det på Stjørdal.. Men vi fikk vite dimensjonene på de andre. Jeg vil egentlig ha det største akvariumet... Fordi det blir mer fun for meg og rottene. Altså, rottene bli jo mer "frie" i et større!! :D

Men men vi får se hva som skjer i morgen..

370liter, og ca 180 meter bred. - Namsos


100liter, og 65 meter bred - Røros

De andre to er 375liter, og 128 liter... Disse er på Stjørdal og lettest for oss å hente, men det sto ikke noe pris, så vi må vel gi de bud. Også va det ikke bilde heller -.-"

Nå skal jeg se en film, og kose meg me cappuccino (med biter av toblerone i) og cappuccino sticks ^^

Ingen kommentarer: