BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lørdag 15. august 2009

Akvarium, overnatting og Trondheimstur!

På torsdagen dro jeg og pappa for å hente akvariumet på Stjørdal ved skolen. Fikk det store 375l akvariumet for 600 kr med bord!!! :D Billig! ^^
Hun jeg kjøpte det av hadde hatt masse forskjellige dyr, og hun ville ha bilder av akvariumet med rottene i! :D

Etter vi hadde henta akvariumet, dro vi på Hell for å hente Marthe :D Deretter dro vi på Europris for å kjøpe spon for å ha i akvariumet. Der kjøpte vi to stk. Da vi kom hjem fikk jeg pappa til å kjøpe 4 stk til, men vi endte med å spare en pakke til senere bruk.

Fikk låne leker og div. av Marthe^^ men dagen etter hadde rottene gnagd på plastikken.. Ikke bra.

Fredagen, altså i går, skulle vi til Trondheim for å shoppe. Men det vi ikke viste var om vi skulle ta buss, eller at pappa skulle kjøre. Men selvfølgelig ble det at pappa kjørte :D
Først var vi på solsiden hvor vi fant en dyrebutikk, men der hadde de ikke så mye hamster/rotte leker, men de hadde en del bra gnagegodis. Men jeg hadde ikke med mer enn 50 kr dit, så jeg bestemte meg for å se om de hadde noe billigere en annen plass.
Vi dro til City Syd på dyrebutikken der, Tropehagen Zoo, hvor vi så på leker og dyr, men der var det så dyrt at vi ikke kjøpte noe. Og etter det dro vi til City Lade på den store dyrebutikken, TAM Lade! Der handla vi en del greier til rottene mine :D Masse forskjellig godis osv^^




Matskål som egentlig er til T-lys, fra IKEA, og vitamin for å ha i drikkevannet til rottene :)


Bru i tre, og Chinchilla sand.


Hjul i metall. 23cm i diameter.


Pynt/gnage-greier fra IKEA, gulrot i tre for å gnage på, og gnagekolber i honningsmak.


Ørkenrottemat + godis (den ene er smak av yoghurt)


Gawar løper i hjulet :D

Tittei Gawar^^




Ingen kommentarer: