BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag 30. august 2009

Hovne mandler!

Hoff, enda en gang har jeg fått hovne mandler =( Jeg begynner å bli lei! Hver gang jeg begynner å bli syk, hovner de opp! Vurderer å fjerne de, men tørr egentlig ikke. Og det koster sikkert mye?

Kom på skola i dag 07.07 -.-" BAH! Gleder meg til å flytte ned på leilighet atme Josef, Håkon og broren hans. Det skal bli digg! Håper jeg får ha med meg rottene. Stoler ikke helt på at pappa skal passe på det 5 dager i uken ;O

I natt såv jeg hos Josef. Jeg såv ikke så godt i natt!! Jeg hadde litt problemer med å puste, fordi mandlene hadde selvsagt begynt å hovne opp! Drikke hadde jeg ikke (men Josef hadde, men jeg var for trøtt til å spørre), og etterhvert ble jeg tett i nesa, og det hjalp jo heller ingentingen på søvnen jeg ville ha.
Våkna halv 6 av meg selv, tror jeg. Og etter det fikk jeg ikke såve før alarmen til Josef ringte. Og da var det ca 20 minutter til min skulle ringe.

Får håpe denne dagen blir bedre enn den er nå. Jeg er helt utslitt, trøtt og forkjøla!


I går kveld kom pappa hjem, med den nye bilen! Volvo! Jeg og Josef fikk prøve å kjøre den en tur, og gjett om jeg skifta meining! JEG VIL HA DEN, isteden for Primeraen.
Men neiiiiiiidaa, det fikk jeg ikke =(

Vel nok om klaginga mi!
Nå skal jeg bare glede meg til vi flytter ned på leilighet! Så kan jeg hvertfall såve til kl. 8, isteden for til kl. 06.15

Ingen kommentarer: