BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 18. august 2009

Kreativitet!

Nå har jeg lest bloggen til Piapus^^ Og jeg må jammen meg si at hun er kreativ til hundre! Hun er forbildet mitt i foto, fotoredigering og skriving (altså, hun er mega flink til å skrive), og jeg prøver stadig vekk å bli like flink som hun er. Men uansett hvor mye jeg prøver topper jeg ikke kaka. Hun er for god!
Men uansett, da jeg leste bloggen hennes, fikk det meg til å tenke på at jeg også burde være litt mer kreativ til hverdags. Nå som jeg begynner på 3. året på VGS, der hvor jeg skal gå trykk og foto blir det vel litt mer kreativitet i hverdagen, og jeg håper på at jeg lærer masse masse!

Vel vel, den tid den sorg som det sies. Skolen begynner i morgen. Det er ufattelig rart må jeg si. Det er som å begynne helt på nytt. Vel, vi begynner jo på påbygging, og vi får andre elever i klassen enn de vi har hatt hittil. Men ja, det skal bli spennende. (HÅPER det blir gutter i klassen. Minst 4!!!)

Nå skal jeg opp å ta meg et bad! Og deretter skal jeg prøve å være kreativ med kompakt-kameraet mitt, hvis ikke skal jeg holde på med litt "web-design" her på bloggen min.

~So long~

Ingen kommentarer: