BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 10. august 2009

Døgnrytme for fanden! >.<

Etter mange forsøk på å få tilbake den rette døgnrytmen, har jeg snart klart det!

Jeg har prøvd å døgne 3 ganger før, og klart å såvne i 2 tia på dagen... Og senere såvet til kl 23 på kvelden! Men i dag har jeg endelig klart å holde meg våken i 22 timer og 40 minutter! *STOLT*
Har aldri klart å være våken så lenge! Og til og med helt alene!

Vel, det jeg har brukt tiden på er vel å ha "temmet" rottene litt om gangen, og sett på film.
Rottene har faktisk blitt litt mer sikre på hendene. Gawar kan faktisk sitte oppi handa mi fra 2-4 sekunder før han løper av sted med godiset, eller stikker ut av buret.
Jeg har skifta bur, til rotteburet. Jeg ble litt lei av det store buret. Trangt og vanskelig å rydde på plass, pluss at de plankene jeg la inn, for at de skulle få klatre, falt ned HELE tiden!!! Rart nok at det er et stort bur, men det funker ikke sååå bra til rotter. Så jeg har bestemt meg for å skaffe meg et akvarium, som faktisk egner seg bedre til ørkenrotter. Og jeg har brukt mesteparten av min "dyrebare tid" til å lete etter både bur, akvarium og hetterotter til salgs i det nærmeste distrikt. Med litt uflaks her og der.
Jeg fant nemlig ei som har et 50 liters akvarium til salgs for 350kr. Den var plassert i nord-trøndelag. Eneste minus var at det fulgte med 2 hann ørkenrotter. Jeg har allerede 3, og det er nok styr!... Kunne heller tenke meg 2 hetterotter. De er mer roligere enn de hyper-aktive rottepusene jeg har ^^

Anyways, si ifra snarest om du har et stort akvarium (minimum 30l, tror jeg) til salgs :D???

Nå skal jeg snart såve! Tenk det, klokka 9 på kvelden!:O







VIL HAAAAA :'(

Ingen kommentarer: