BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag 16. august 2009

Hyperaktiv bikkje!

Vel i går dro jeg og pappa + Cokie opp på Storlien for å handle. På vei nedover kjørte vi over demningen og der slapp vi ut bikkja så han kunne løpe etter. Etter å ha løpt i ca 45 km/t et langt stykke tok vi han inn og kjørte ned til Kopperåa. Der traff vi på en kompis av pappa og broren. De kjørte sånn lekebil som går på bensin. Skjønner hva jeg mener? ;P
Da Cokie så den der greia som kjørte rundt ble han helt gal! Han bjeffa og klaga og ville ut. Til slutt hoppa han ut vinduet og tok seg en tisse-runde, mens den bilen hadde en pause. Da bilen begynte å kjøre, kom Cokie løpende og bjeffende etter.


Her er en video så dere kan se! ^^






Man blir klar av å løpe! xD


Nå har jeg vært flink å stått opp tidlig hver dag! :D Har sett Bonanza nå, og tatt bilder av rottan mine^^











Hmm lurer på hva jeg skal gjøre i dag? Noen forslag?
- Pappa drar trolig nedover til Mandal (Sørlandet), så jeg blir hjemme helt alene! Han tar med seg Cokie, å da synes jeg at huset blir veldig tomt.. Og skolen begynner snart :O så da må jeg såve hos besta. Da trenger jeg ikke å stå opp så tidlig for å rekke å gå til bussen. Og jeg trenger heller ikke være redd for at jeg forsover meg!

Jaja, lurer på hvordan det blir med ny klasse ;S

Ingen kommentarer: