BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

søndag 23. august 2009

Pan, den søteste snilleste^^

Vel, får vel si at i går kveld ble det drikking, men det varte ikke lenge før jeg var full og trøtt og ville hjem å såve >_<

Jaja i dag våkna jeg tidlig, og jeg sto opp for å se Bonanza, men syntes ikke at denne episoden var så spesielt bra =/ Da må jeg vente til neste helg!
Senere så tok jeg å sjekka om Gobi og Pan ville være venner, men nei da. Pan er fortsatt aggressiv, og det gjorde sånn at Gobi også ble aggressiv. Deretter prøvde jeg å la Gawar og Pan møtes, men det gikk ikke spesielt bra det heller, for de to er aggressive uansett.
Så prøvde jeg Pixie, og det gikk mye bedre. Deretter slapp jeg ut Pixie og Pan ut fritt, så de kunne snuse osv. Men Pixie var litt redd for Pan =/ Hun ville ikke ha noe med han å gjøre... Så jaja, hun har nok fått seg en partner hun nå (Gawar altså). Får bare vente på ungene nå.

Senere på dagen tok jeg Pan ut i "innheininga" for å leke. Han utforsket litt her og der, og gikk til og med på meg mange ganger. ^^

Ingen kommentarer: