BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 25. august 2009

Skoledagene

Jess! 5 dager i uka. Står opp kvart over 6 hver morgen sånn ca.. I de siste dagene har jeg ikke tatt bussen, men har fått sittet på med Josef nedover, fordi han kjører til byen hver dag (dyrt, stakkars) og han skal egentlig være på jobb til kl 7. Men vi drar halv 7.
Snart blir det forhåpentligvis hybel/leilighet på oss på Stjørdal. Håper virkelig det. Da kan jeg såve til ca. 8 om morgenen og evt. sykle eller ta på meg rulleskjøytene og stikke til skolen (Ole Vig eller Værnes). Det skal bli godt!
I fjor var det temmelig kjedelig å bo på hybel. Hadde ikke så mange venner å henge med her nede på Stjørdal, hvor jeg nå sitter, men det har endret seg litt. For nå blir det jeg skal dele hybel/leilighet med 3 gutter. Håper de er flinke til å rydde opp etter seg. Spesielt på kjøkkenet og badet. Ellers er det vel bare å rote, så kan jeg rydde. Jeg liker å rydde.

Vel, får håpe denne dagen går fort. Har timer hele dagen. I går hadde jeg time til halv 12 og da tok jeg bussen kl 13.

Ingen kommentarer: