BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 26. mai 2009

Såve og laste ned Green Day album

Altså, jeg kom hjem til kl 14.00 i dag.. Det ble ikke noe øvelseskjøring, for Sanna og Invild skulle dra tidligere. Men, da fant jeg ut at jeg skulle såve litt. Ikke noe lenge, men det ble lenge.. Ca 4 timer xD

Jaja, da jeg våkna så lagde jeg middag.. Deretter gikk jeg opp, og da fant jeg ut at jeg skulle laste ned det nye albumet til Green Day! 21st Century Breakdown. Og nå har jeg hørt igjennom hele plata, og faktisk laga et word dokument, med lyrikken til albumet. Det var noen feil her og der i det jeg fant på az-lyrics.com men jeg fikk retta det opp heldigvis.



Jeg hater skrivefeil! Det er noe av det verste jeg vet. Selv om jeg har noen få selv...Altså.. Ordet "såve" skriver jeg jo egentlig feil, men det er med vilje.. Synes "sove" ikke passer xP i mitt hode blir det sOve.. ikke sÅve... men men, nok om det!

Fant ut nå nettopp at jeg skulle laste ned alle Green Day albumene, igjen! Sist, for mange år sia, så hadde jeg nesten alle sangene... MEN SÅ KRÆSJA PC'N!!! ;@

Men nå har jeg lagra dem på harddisken!

Nå skal jeg legge meg, antageligvis... Så god natt :)

Ingen kommentarer: