BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 21. mai 2009

Fridag, hva bruke den til?

Hmm ettersom jeg har fri og Sanna og Alena desverre har skole i mårn, og ikke har dratt til Meråker, må nok jeg finne på no skøy selv..

Jeg surfa litt på bloggen til Alena, og leste at hun har skrevve litt om seg selv, eller kanskje ikke litt da, men nok.. Uansett så va det koslig og lese, for da holder man seg som oftest oppdatert.
Så surfa æ litt på nettby, og leste på profilen til en dude, som faktisk virka ganske kul. Så da tenkte jeg at, "humm hvorfor ikke profilere meg selv, for a change?" Så ja, æ ska prøve å skrive en liten tekst om meg selv, hvis jeg kommer på noe kreativt.

Men etter det, har æ ingen aning om hva æ ska bruke dagen på. Kanskje mase på meg en kjøretur? ;P

Ingen kommentarer: