BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 28. mai 2009

Rotte?

Gårsdagens skole var heldigvis kort ^^ Ferdig med gymprøve, og generalforsamlinga.. De gikk begge ganske bra :)

Jeg fikk kjøre blilen til Jeanette, mor til Marte, og det gikk faktisk ganske bra å kjøre nede på stjødal, fra TK til skola :)

Ble med Sanna til frisøren etter skola. Hun ble meget fornøyd ^^ Det ble jeg og ^^
Etter frisøren dro vi på TK, hvor Sanna prøvde ut bukser;) Så gikk jeg for å se om de hadde militær boots i str 37, men det hadde de ikke.. bare 38.. De blir alt for store.
Så gikk vi å kjøpte Is i isbaren^^ deretter måtte jeg ta bussen hjem..

Da jeg kom hjem spiste jeg middag hos besta..Så kjørte jeg hjem. Og jeg kjørte for fort inn på tunet, og pappa kjefta som en gal! Fy faan jeg ble sur! Han hadde til og med sagt til meg, for noen uker siden, at han ikke skulle bli sur om jeg krasja bilen. For man gjør sånt til og begynne med.. MEN neida...der ble han skikkelig sur.. Og jeg ble lei meg.. Jeg sa til og med mens han kjefta at, "alle gjør feil, så du trenger ikke kjefte, ingenting skjedde." Men neida, han fortsatte å kjefte.. og jeg braste ut døra og rett inn på rommet.. Og jeg hadde ikke tenkt å snakke noe serlig til han heller..

Senere dro vi til Storlien, og pappa lurte faktisk på om jeg skulle kjøre. (Vi hadde planlagt turen før jeg gjorde en feil ved å kjøre for fort inn på tunet..) Men NEI, jeg skulle IKKE kjøre! Hadde ikke lyst engang etter at han ble sur!

Nok om det...

Jeg bestemte meg faktisk for å kjøpe meg rotte, ørken rotte eller hamster.. I dag! Og pappa vet ingenting! HAHA!
Jeg har bestemt meg for rotte nå da.. men hadde vanskelig med å bestemme meg. Fant ut at ørkenrotta ikke er så sosial av seg som rotta og hamsteret er.. Og hamsteret bråker om natta så jeg ikke kan ha de på rommet.. Rotta stinker vist.. men jeg synes de er kulere enn hamster ;P Så det blir nok rotte, tror jeg.
Så jeg har ca 550 kr ;P og håper det er nok til rotta og diverse ting den trenger.. Jeg har jo det fugleburet jeg kan bruke enn så lenge.. Altså, jeg har to fugle bur. ;P så jeg vet ikke hvilket jeg skal bruke enda. Må finne ut hvor stor rotta er ^^

Gleder meg til bytur med Sanna og Alena :D

1 kommentar:

Alena sa...

YAY bytur :D
aw, rotta e så søt ^^