BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lørdag 23. mai 2009

Lang helg. Så godt!

I går dro jeg og pappa nedover til byen. Henta Sanna på veien.

Sanna og jeg dro på shopping ved Trondheim Torg. Der var det masse masse salg! MASSE! Sanna fikk kjøpt seg ca rundt 6 plagg eller mer, mens jeg kjøpte en shorts og ei bukse, pluss solbriller og hårfarge. Kjøpte også Lankabel for hele 250 kr !!! DYRT! Og til slutt fant vi ut at vi hadde brukt ca like mye penger, minus lankabelen. Men uansett, hun sparte masse penger, i forhold til meg ;O
Så jeg må klare å spare litt mer penger neste gang vi skal shoppe ;P

På vei hjem så kjørte jeg. Og det gikk faktisk ganske bra!
Tenk! Helt fra utsiden av byen, til helt hjem til Sanna, og hjem til meg!


I dag kom Sanna en tur ned. Vi fikk tak i Sunna og Anesa, og dro på butikken for å kjøpe is :D Tok med Cokie også ;) Så dro vi hjem til meg, men Anesa måtte hjem å lage middag.
Sunna, Sanna og jeg kjeda oss så jævlig, at vi sto i en ring å kasta en tennisball til hverandre xP

Så skulle Sanna og jeg dra til henne å spise mat. Ingemar hadde lagt selv-lagde kjøttboller! NAM!

Etter det så satt Sanna og jeg å hørte gjennom masse forskjellige sanger hun hadde på iTunes ;P
Men så etter det dro vi på kjøretur til fossvatna..Der Sanna kjørte, og jeg tilbake til Mannsætherbakken ;P og da fikk Sanna kjøre hjem til oss.

Pappa laga ris med kotteletter med skysaus, tror jeg det var. Det var nam-nam, men mettende. Så vi klarte ikke å spise alt. Så Cokie fikk seg en god middag han også!
I tillegg til god middag så vi på en rar komedie på TV2. Noe av det rareste jeg har sett xP

Men nå er det blitt kjempe seint.. Så jeg tar natta..

Desverre har jeg ikke lagt inn noen bilder, fordi begge kameraene er på reparasjon. Og jeg får ikke til å legge inn noen bilder fra mobilen, fordi jeg ikke har installert CDgreia til mobilen... bah.. Og i tillegg til det, så har æ klart å rote bort hybelnøkkelen, så jeg får ikke henta de CDan æ treng for å legge inn bildan.. Men men, får vel bare lete videre..

-natta-

Ingen kommentarer: