BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 26. mai 2009

Hverdagslivet

Da kom mandagen. Heldigvis gikk den fort. Tirsdag er kommet og det er bare 3 og en halv dag til helg. Gleder meg.

Dagen i går var faktisk litt hektisk etter jeg kom hjem fra skola.
Sanna tok faktisk bussen hjem til Meråker hun også. Vi dro til bestemor, hvor jeg spiste middag, og Sanna leste VG. Deretter spiste vi den beste isen i hele verden! Den var så god! Lys sjokolade is, med mørk-sjokoladebiter, og et hint med karamel! Nydelig!

Etter å ha hatt latterkrampe en god stund, dro vi hjem.

Pappa og jeg fant ut at vi skulle ta vekk grinda til hundegården, for den sto bare i veien. Så begynte pappa å klippe plena med kantklipper, og jeg rakte opp gresset, frivillig! Så mente jeg at vi skulle ta vekk resten av grinda på samme side. Og det gjorde vi i all hast, slik at vi skulle rekke å kaste det, før det stengte på fyllinga.

Etter det dro vi tilbake. Jeg lekte med Cokie. Plutselig hørte jeg lyd fra fotballen...Der fikk Cokie bitt hull i ballen, igjen! Bah...

Etterhvert gikk jeg inn å tok et bad. Og etter det kom Sanna og søstra, Ingvild. Vi skulle ut å øvelseskjøre med henne, med faren sin bil, en Audi.

Jeg synes den var god å kjøre, men pappa sin er bedre, synes jeg. Audien var faktisk VELDIG enkel å kjøre. Og jeg liker heller utfordringer. Så jeg mener pappa sin er mye bedre.

Hele mandagen har jeg faktisk fiksa på hjemmesida mi.. Med masse HTML koder osv. Moro og mye jobb.

Nå sitter jeg her på skola, og venter på at klokka skal bli kvart på 1, så jeg kan skulke og ta bussen hjem, isteden for å slutte skola hall 2, og vente på bussen som går 15.20..

Ingen kommentarer: