BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 15. oktober 2009

Oi, 18 år!

Da ble jeg "endelig" 18 år. Sykt hvor fort tida går!

Takker for alle gratulasjoner =D

Vel i går så kom pappa nedover, og vi, og Josef, dro på Kina restaurant for å spise! Jeg bestilte nr. 51. Kylling med saus, reker og kamskjell tror jeg det het. Så fikk jeg bestilt Gin & Tonic! Nam^^ Den var oppfriskende, syrlig og bitter^^ Så bestilte jeg nr. 91. Sprøstekt banan, med frukt og is :D Fy flate så godt det var!!! Har lyst å kjøpe det i dag og jeg^^
Men senere på kvelden fikk jeg feber, og i dag våknet jeg med feber. =(
Hadde så lyst til å være med på S-dagen i dag, men det ble ikke noe av det på meg, jeg ble sengeliggende til rundt kl 12.00. Så lagde jeg meg mat, og så filmen Knowing. Den var faktisk værdt å se.

Nå skal jeg snart ta bussen ned til flata, og dermed ta bussen til Meråker. Orker ikke å være her med guttan, (altså Josef dro til Meråker før jeg sto opp) så det kan nok bli litt bråkete her i stua.


Og btw. I går tok jeg ut snake-bite piercingan mine :O Sykt hvor rart det er uten dem!
Satte inn piercingan i dag, og det har ikke grodd :O Men skal fortsatt ikke ha dem mer.

Ingen kommentarer: