BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 14. oktober 2009

GREEN DAY KONSERT 12 OKT.!

Fy faen den konserten tok av! Helt rått!

Vel får vel fortelle at vi, Sanna, Alena, Jon Olav og jeg, tok fly 09.25 ned til Oslo. Så tok vi flytoget til Oslo S^^ Så lette vi etter Spektrum, og etter det brukte vi mange timer på Oslo City senteret. Der fant jeg meg ei "jakke" som kosta 1000 kr, som jeg hadde drit lyst på, men jeg viste ikke om jeg skulle kjøpe den, for etter et hadde jeg ikke mer penger.
Sanna og Alena bestemte seg for å dra å stille seg i kø, så de ikke sto så langt bak.
Vi ble med, men etter litt dro vi på senteret for å se på ting og la tiden gå. Så gikk vi ut igjen, og da dro vi på Kiwi, kjøpte mat, også kjøpte vi kakao til Alena og Sanna som sto ute i køa å frøs.
Så dro vi inn på senteret igjen, hvor jeg bestemte meg for å kjøpe den pene lilla jakka^^

Så begynte køa å bevege på seg, og vi gikk til inngangen vår. Inngang 3!
Da vi var inne kjøpte Jon Olav seg pils. Prima Donna var oppvarmingsbandet, og vi syntes ikke de var så flinke, men det var helt ok.
Så begynte Green Day å spille og jeg fikk tårer i øynene!

Konserten var helt rå, og Jon Olav og jeg sto hele konserten, selv om vi hadde sitteplasser!!! Vi sto å klappet og sang til vi ble utmattet og hese.
Utrolig bra avsluttning på konserten også!

Sanna og Alena fikk med seg suvernirer. HELDIGE JÆVLER!

Så kom pappa å henta oss utenfor spektrum, og det ble en lang tur hjem til trøndelag i en liten bil. Jeg sov mesteparten av tiden ^^




Ingen kommentarer: