BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 19. oktober 2009

Fint.. Feber!

Ja nå har jeg blitt forkjøla og fått feber, og dette hendet på bursdagen min.. Fint!

Så jeg var borte fra skola både torsdag og fredag, så var det lørdag, og jeg dro på fest... Noe jeg ikke skulle ha gjort, for ja, jeg ble enda mer syk, og i dag er jeg hjemme fra skola igjen!
Bah begynner å bli en del fravær på meg =\
Liker meg ikke på skola mer heller. Det er piss kjedelig! Alt for mye lekser og alt for mye teite lærere! Bah..

Men men, i mårn skal jeg på skola uansett!
Senere i dag skal jeg dra til Sanna og Alena :D Gleder meg til å besøke de igjen^^ Men på vei dit skal jeg dra på TK å kjøpe meg litt stuff som jeg ikke trenger xP

Må vel også dra på dyrebutikken å si at ørkenrottene kan gies bort snart!

Ingen kommentarer: